Inclusion and the Educational Residency Program: reflections and experiences of undergraduate students in Pedagogy during the (COVID-19) pandemic

Main Article Content

Dr.ª Samara Cavalcanti da Silva Melo
Dr.ª Neizade Lourdes Frederico Fumes

Abstract

Does not apply.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
MELO, S. C. da S.; FUMES, N. L. F. Inclusion and the Educational Residency Program: reflections and experiences of undergraduate students in Pedagogy during the (COVID-19) pandemic. Olhar de Professor, [S. l.], v. 28, p. 1–2, 2025. DOI: 10.5212/OlharProfr.v.28.23027.001. Disponível em: https://revistas.uepg.br/index.php/olhardeprofessor/article/view/23027. Acesso em: 5 dec. 2025.
Conference Proceedings Volume
Section
Resumo de tese
Author Biographies

Dr.ª Samara Cavalcanti da Silva Melo, Universidade Estadual de Alagoas - UNEAL

Doutora em Educação pela Universidade Federal de Alagoas (UFAL). Docente da Universidade Estadual de Alagoas (UNEAL). São João/Pernambuco/Brasil.

Dr.ª Neizade Lourdes Frederico Fumes, Universidade Federal de Alagoas - UFAL

Doutora em Ciências do Desporto e Educação Física - Universidade do Porto/Portugal. Professora Titular do Instituto de Educação Física e Esporte e do Programa de Pós-Graduação em Educação da UFAL. Maceió/Alagoas/Brasil. E-mail: neiza.fumes@iefe.ufal.br. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1913-4784.

References

SILVA, S. C. A inclusão e o programa residência pedagógica: reflexões e vivências de licenciandas em pedagogia em tempos de pandemia (covid-19). Tese de Doutorado - Universidade Federal de Alagoas, Programa de Pós-graduação em Educação. Maceió, 2023.